Blog

Zajímá Vás oblast prodeje firmy nebo její koupě? Podívejte se naše články a pokud nenajdete, co hledáte, neváhejte se nás zeptat.

Financování růstu firmy

Jak nepřijít o svůj podíl ve firmě, když vaše firma potřebuje finanční prostředky

Při financování růstu vašeho podniku se můžete ocitnout před těžkou volbou. Prodejem svého vlastního podílu ve své společnosti můžete získat okamžitý přísun financí, ale bude to znamenat, že se vzdáte části své kapitálové účasti ve společnosti. Další možností je získání bankovního úvěru. Ten však může být nákladný na splácení, nemusíte získat potřebnou výši finančních prostředků a často...

Celý článek

Jak může první dojem zvýšit hodnotu firmy

Jak může první dojem zvýšit hodnotu firmy. Je pro hodnotu firmy lepší koncentrace činností nebo jejich diverzifikace

Celý článek

Jeden opomíjený ukazatel, který může změnit hodnotu vaší společnosti

Určitě víte, že hrubá marže ovlivňuje váš zisk, ale uvažovali jste o tom, jaký má dopad na hodnotu vaší společnosti? Při posuzování hodnoty vaší společnosti budou kupující a investoři často zkoumat vaši hrubou ziskovou marži. Hrubá zisková marže je rozdíl mezi tržbami společnosti a náklady na prodané zboží. Jinými slovy je to zisk, který společnost získá z každé prodané jednotky výrobku...

Celý článek

Skrytý cíl vašeho podnikání

Jaké jsou vaše podnikatelské cíle pro tento rok? Většina majitelů si dává cíle v oblasti zvýšení tržeb nebo dosažení vyššího zisku než minulý rok. Existuje však ještě jeden cíl, který může mít pro vás, jako majitele firmy, mnohem větší přínos: vybudování dobře prodejného byznysu. Co když ale prodávat nechcete? To vůbec nevadí. Zde je pět důvodů, proč...

Celý článek
5 strategií k nalezení inovativních kandidátů

5 úspěšných strategií pro identifikaci inovativních kandidátů, kteří vás vystřídají na pozici zakladatele

Najít generálního ředitele, svého zástupce nebo provozního ředitele, který by vás nahradil, je jedním z nejtěžších úkolů, které mohou zakladatelé kdy řešit.

Celý článek
Spokojenost zákazníků a hodnota firmy

Spokojenost zákazníků a hodnota firmy

Jedním z klíčových faktorů pro hodnotu firmy je spokojenost zákazníků, jejich ochota znovu u vaší firmy nakoupit a doporučit ji dalším. Většina majitelů menších firem má nějaké povědomí o tom, jak jsou zákazníci jejich firmy spokojeni, bývají totiž v přímém kontaktu se zákazníky. S růstem firmy však tento kontakt ztrácejí a jejich pohled může být zcela subjektivní, založený na vzorku zákazníků, se kterými...

Celý článek
2 způsoby zviditelnění firmy

Dva nejlepší způsoby, jak zdokonalit svou firmu před jejím prodejem

Když se specializujete na jeden produkt nebo specifickou službu, můžete dodávat tento produkt nebo poskytovat tuto službu lépe než kdokoliv jiný. Tato strategie vám umožní najmout nebo vyškolit takové specialisty, kteří dokáží vylepšit kvalitu výrobku nebo poskytované služby. Díky tomu získáte spokojenější zákazníky, kteří se stanou fanoušky vaší firmy a budou ji doporučovat všem svým přátelům. To...

Celý článek

10 snadných tipů pro zvýšení online i offline prodejů

Podnikáte? Řešíte, jak co nejlépe propagovat svůj business? Práce bude potřeba na obou frontách – na internetu i naživo. Jaké marketingové kroky povedou k rozvoji vašeho podnikání a k vyšším prodejům?  Efektivní rady pro zvýšení prodejů online 1) Sbírejte e-mailové adresy Jen málo lidí nakoupí už poprvé, když přijdou na váš web. Pokud od nich při této návštěvě nezískáte jejich e-mailovou...

Celý článek

Jak prodat firmu

Majitelé, kteří chtějí prodat firmu se dají rozdělit do tří základních skupin, podle toho, v jakém stavu se jejich firma nachází a jaké jsou jejich osobní cíle. Jaké je pro každou z těchto skupin řešení?

Celý článek
Budovat hodnotu firmy

10 tipů pro budování hodnotné firmy

Rok 2020 je již několik dnů minulostí. Chystáte se v roce 2021 budovat hodnotnou firmu? Máme pro vás, majitele firem, desatero tipů pro systematické zvyšování hodnoty firmy. Přestaňte se honit za stále vyššími tržbami. Větší společnost nemusí být nutně hodnotnější a to zejména, pokud jsou zvýšené tržby zajišťovány produkty s nízkou marží anebo jsou tyto tržby závislé na osobě majitele....

Celý článek