Blog

Zajímá Vás oblast prodeje firmy nebo její koupě? Podívejte se naše články a pokud nenajdete, co hledáte, neváhejte se nás zeptat.

10 snadných tipů pro zvýšení online i offline prodejů

Podnikáte? Řešíte, jak co nejlépe propagovat svůj business? Práce bude potřeba na obou frontách – na internetu i naživo. Jaké marketingové kroky povedou k rozvoji vašeho podnikání a k vyšším prodejům?  Efektivní rady pro zvýšení prodejů online 1) Sbírejte e-mailové adresy Jen málo lidí nakoupí už poprvé, když přijdou na váš web. Pokud od nich při této návštěvě nezískáte jejich e-mailovou...

Celý článek

Jak prodat firmu

Majitelé, kteří chtějí prodat firmu se dají rozdělit do tří základních skupin, podle toho, v jakém stavu se jejich firma nachází a jaké jsou jejich osobní cíle. Jaké je pro každou z těchto skupin řešení?

Celý článek
Budovat hodnotu firmy

10 tipů pro budování hodnotné firmy

Rok 2020 je již několik dnů minulostí. Chystáte se v roce 2021 budovat hodnotnou firmu? Máme pro vás, majitele firem, desatero tipů pro systematické zvyšování hodnoty firmy. Přestaňte se honit za stále vyššími tržbami. Větší společnost nemusí být nutně hodnotnější a to zejména, pokud jsou zvýšené tržby zajišťovány produkty s nízkou marží anebo jsou tyto tržby závislé na osobě majitele....

Celý článek
8 důvodů proč koupit firmu

8 důvodů proč koupit fungující firmu

a nezačít úplně od začátku Dosud jste jen přemýšleli o podnikání, ale nyní máte jasno. Chcete mít svobodu a řídit si svou budoucnost včetně výše svého příjmu. Začnete podnikat! Máme pro vás doporučení. Nezačínejte od začátku, raději kupte zaběhlou firmu! Proč? Přinášíme vám 8 důvodů, proč je lepší koupit již fungující firmu než začínat od začátku. Vyšší...

Celý článek
Nastavte si cíle pro prodej firmy

Nastavte si své cíle pro prodej firmy

Napadlo vás prodat firmu. Než se vydáte na cestu, zakončenou úspěšným prodejem vaší společnosti, nastavte si cíle, jakých chcete při jejím prodeji dosáhnout. Náš článek vám pomůže v jejich ujasnění. Kdo by měl být ideální kupující? Chystáte se firmu předat v rámci rodiny? Nebo jinému společníkovi nebo klíčovým zaměstnancům? Má to být někdo z vašeho oboru? Nebo máte v hledáčku silného...

Celý článek

Kdo koupí mou firmu?

Majitele firmy často zajímá, kdo může být zájemce o koupi jejich firmy. Z našich dlouholetých zkušeností vyplývá, že zájemce můžeme rozdělit do 3 základních skupin. Každá z těchto skupin se vyznačuje určitými rysy a pro prodávajícího je důležité vědět, co určitou skupinu zájemců zajímá. 1) FINANČNÍ INVESTOŘI. Tato skupina se vyznačuje tím, že je zajímá především finanční užitek, výnos. Finanční...

Celý článek

Kde vzít peníze na koupi firmy?

Nedávno mne kontaktoval jeden ze zájemců o koupi firmy, vybral si firmu, která ho zajímá a rovněž se s prodávajícím majitelem shoduje na prodejní ceně firmy. Chtěl poradit, jakým způsobem lze získat financování pro akvizici této firmy. Je to velmi časté téma, jakým způsobem financovat koupi firmy, ať už je kupujícím fyzická osoba nebo společnost. Jaké jsou tedy možnosti...

Celý článek
Otazník

Proč na webu neuvádíte všechny údaje o prodávané firmě?

Bývá to velmi častý dotaz od zájemců, kteří chtějí koupit firmu. Protože postupujeme při prodeji jednotlivých firem diskrétně, nemohou být zveřejněny všechny dostupné informace o firmě k prodeji na našem webu. Proč je dobré zachovat diskrétnost při prodeji firmy si můžete přečíst v jednom z našich dřívějších článků na blogu – zde na tomto odkazu. Pro maximální zachování diskrétnosti při prodeji firmy...

Celý článek

7 tipů na zvýšení hodnoty firmy před prodejem

Chystáte se prodat firmu? Máme pro Vás několik tipů, jak zvýšit hodnotu Vaší firmy před jejím prodejem. 1)   Zaměřte se na výkon firmy. Udělejte vše pro zvýšení tržeb. Větší firma znamená nižší riziko pro kupujícího a vyšší výnos pro prodávajícího. A nezaměřujte se pouze na tržby, ale rovněž na celkový hospodářský výsledek Vaší firmy. Neskrývejte zisky. Ano, víme, nechcete platit příliš...

Celý článek

Diskrétnost při prodeji firmy

Je to jeden z hlavních rozdílů mezi prodejem nemovitosti a prodejem běžící, zavedené a perspektivní firmy. Při prodeji nemovitosti pořídíte fotografie, případně video, připravíte informace o detailech nemovitosti a všechny tyto informace šíříte všemi možnými způsoby, aby reklamu na prodej se všemi detaily nemovitosti zhlédlo co nejvíce lidí. A teď si představte podobnou situaci s firmou. Jak budete nahlížet jako zákazník na spolupráci s firmou,...

Celý článek